Barnslig?

Kalla mig barnslig om ni vill, på tvn framför mig är Disney XD på, men det fanns inget vettigare att kolla på.
Nyss haft en givande samtal med fotografen, hon ska snart checka in för att jobba vaken natt. Har i veckan pratar om lite nya teman. Ska bli roligt att få ta några fotosessioner igen med henne.

Försöka äta någonting mera kanske, blir en tidig kväller idag kan jag lova.

*Först jobba, blev väckt 06.00 färdig 12.30
*Hem byta om
*In till stan käka med syster med huliganer
*Hem igen och luften gick ur mig totalt
*Slocknade på soffan, är fortfarande lika trött.

Imorgon ringer klockan så där olagligt tidigt 03.45. Uscha, men det är bara att masa sig upp å jobba.

Hittade en väldigt rolig hemsida idag http://funphotobox.com/ där man hittar olika mallar med fina bakrunder som man lägger till kort på sig själv.
Här kommer ett smakprov.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback