Väder och vind, vad skulle vi göra utan det?

Regn, regn och åter regn det är vad denna dag har bestått av, regndis och halvskumt hela dagen. Man blir ju inte direkt pigg och glad av detta väder nä tvärtom. Hoppas på bättre väder imorgon, men det verkar inte vara mycket att hoppas på. Bävar för att det kommer frysa på nu, för då kommer det bli blixthalka och det skulle då råda kaos ute på vägarna. Inte så trevligt. Men det är bara att bita ihop och se glad ut och åka och jobba i alla fall.
Hade kaffefrämmande tidigare idag av Linda, prat, diskussioner och mandelkubb.  
Har nu bänkat mig i soffan och tittar på Idol, snart blir det duschen och sen sängen, det känns i kroppen att jag har varit uppe sen före kl:04.00 i morse, men sånt är livet. Det är samtidigt ganska skönt att kliva upp och ha en anledning till att kunna gå och sova tidigt!
För jag har blivit jätte kvällstrött, somnar var och varann kväll på soffan och fattar ingenting när älsklingen väcker mig, hmm ja det går i perioder måste jag säga!

Men ha en trevlig kväll! På återseende imorgon


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback