Undra vem som är kvinna i detta hus

Japp jobbat och slitit idag, det var rena skridskobanan i morse, men det var bara att ta det vackert så gick allt som smort. Hade Linda på besök. Kaffe, mandelkubb en varsin dator i soffan och en massa prat. En visit till min pappa. Helt utan krav och måsten, bara sitta och vara och inte göra någonting. Väldigt skönt!
Ringde hem för att fråga om det behövdes handla någonting, karln min bad mig åka till Coop och titta efter blommor, och det gjorde jag köpte tre stycken gröna växter, jätte fina gick på 120:-. Ja när jag kommer hem har han dammat och dammsugit hela sovrummet, nu diskas alla värmeljus hållare, undrar som sagt vem det är som har trosorna i detta hus egentligen?
Men det är väldigt skönt att vi kan dela på skitgörat, för det är inget kul utan bara ett ont måste för det är ingen som gör det åt oss.
Nej mat står på schemat, kanske skulle vara bra om man fick i sig lite sånt också, om man ska överleva.
På tisdag hämtas dom nya glasögonen ut och får se om man ser nå bättre med dom, kan ju alltid hoppas, för pengar kostar dom, 3400:- närmare bestämt, låter kanske inte så mycket. Men det är mycket pengar när man inte har några pengar just för tillfället! Men men, vad ska jag göra för att få se någonting. Måste ju ha den 24/7 annars ser jag ju ingenting, utan glasögon kan jag heller inte jobba så det är ett ont måste.
  


Kommentarer
Postat av: Linda

JOHAN, trosor och kärringstämpel ;)

2009-10-18 @ 22:14:07
URL: http://skriftform.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback