Solen smekte våra kinder

Blev en tur till Stadsparken med kameran i högsta hugg, en termos kaffe och två glada kvinnor som nöjt för fullt av det härliga höst vädret.
Jag stod faktiskt bakom kameran en liten stund, något som sällan sker, men det var ganska skönt faktiskt.
Är väldigt nyfiken på hur bilderna ser ut, får förhoppningsvis dom imorgon.
(Den som väntar på nåt gott, väntar aldrig för länge).

Härliga diskussioner och solen som smekte våra kinder, kall om rumpan blev man på köpet. Men ska man vara fin får man lida pin som man säger. Tack Linda för en underbar förmiddag! 

Sitter nu nersjunken i fotöljen med fötterna på bordet, mina två älsklingar ligger i varsin ände i soffan och snusar i kapp så sött, funderar på att ta mig mitt block och min penna ta med en filt och kanske sätta mig ute. Eller ta mig en bok i handen och dyka ner i den och koppla bort allting annat.



Foto: Jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback