Röjning på gång

Att göra:

  • Röja i garaget nere.
  • Plocka undan på altanen.
  • Röja i stora garderoben nere.
  • Plocka in veden på altanen.
  • Röja i garderoben i sovrummet uppe.
  • Hämta ved i Heby

Ja som sagt vi har lite att göra nu. Kommer behöva en stor container och slänga all skit i. Det finns hur mycket som helst, nu ska all skit bort, sånt som man inte använder eller inte har användning för. Det bara ligger och skräpar och tar en massa onödig plats. Har börjat i garaget nere och det är två stora högar med saker som ska slängas, min älskling måste vara den i nord europa som har mest datasaker som ligger i olika kartonger och lådor av olika dess slag. Men jag har faktiskt hittat en massa bra saker som man kan ha användning för.

Nej sparka sig i röven och ta sig ner i duschen och sova, är jätte trött, och har ändå inte gjort så jätte mycket idag. Men de kommer väl efter sen igår skulle jag kunna tro. Ska bli skönt att krypa ner brevid älsklingen och få sova.


Kommentarer
Postat av: Linda

Det ska du vara. Bilderna är fantastiska. Dock på vissa bilder ser jag ut som en kortväxt människa med stora kinder och stora bröst. Säkert en vacker syn för vissa ;) <3

2009-10-03 @ 13:12:08
URL: http://skriftform.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback