Ny dag, nya tag

Japp idag har vi en ny vacker dag framför oss att fördriva. Det ska göras med handling, tvättning och byte av sängkläder i sängen. Vill göra det nu när vi är friska. Vill få bort alla bakterier som kan finnas kvar i sängen.
Har haft en bra morgonstund, kaffe och påklädning med Emma. Hon känner sig överkörd av ett ånglok idag och det kan jag verkligen tänka mig. Men skönt i alla fall att hon har fått sovit i natt, var lite orolig att hon inte skulle kunna göra det.

Nej snart ska vi åka och råna min älskling på hans bankkort så vi kan åka och handla, ska även åka förbi Emelie och våldgästa henne lite grann, sen ska vi hem och ta hand om alla hushållssysslor här hemma..

Emma fick nyss ett samtal ifrån läkaren, hon har en spricka i 4 kotan nerifrån, i korsryggen, kändes väl inte allt för roligt att få reda på det, får se nu vad som ska hända, blir de värre med smärtan så är det bara att åka in igen. Hmm pluttan då!


Kommentarer
Postat av: Linda

Tack :)



Nej, dom pengar som används på mitt bröllop är pengar jag sparat till den dagen. Annars skiter jag it.

2009-10-08 @ 11:56:53
URL: http://skriftform.blogg.se/
Postat av: Linda

Jag har väl bara en bildpolis? ;)

2009-10-08 @ 18:23:10
URL: http://skriftform.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback