Mysig morgon

Vaknade före älsklingen, så mysigt att ligga och kika på honom när han snusar så sött. Tog mig upp och satt i lugn och ro och vaknade till liv. Har eldat lite så nu snart så ska jag ta mig in i duschen. Ska om några timmar brumma till lillasyster för att titta på jultidningar, se om man kan hitta några julklappar, sen vidare hem till mamma och ta en fika. Sen ska jag in och brottas med alla andra för att handla lite. Hmm hoppas på att det inte är allt för mycket folk så de är kaos, men man vet ju aldrig.
Nej duschen nästa så man kommer ut morgonrocken och så man känner sig lite fräsch igen, det är det sista jag gör just nu, känns som om att håret står åt alla sjutton olika håll samtidigt.
Vi har nyss ätit en mysig frukost tillsammans, så underbart när vi kan göra det, händer inte allt för ofta så man försöker ta vara på alla tillfällen som ges


Kommentarer
Postat av: jenny

Tack tjejen för din kommentar

2009-10-23 @ 18:29:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback