Lyckan var bara tillfällig

Japp nu har telefonen sagt upp sig totalt. Visst det funkar, men knapparna är sega och den hänger sig i vissa menyer. Mamma ska ringa till försäkringsbolaget på måndag. Tur att man har en snäll chef, ska få låna en telefon av honom tillsvidare, för dom vi har ligger här hemma är ingen som fungerar, N73:an säger fel i anslutning när jag ska ringa eller mitt i ett samtal och de är ju inte så trevligt. Den jag lånade av Christer håller inte i batteriet. Och lär ju ha en telefon som håller när jag jobbar, ifall att det skulle hända någonting.

Maten är avklarad, korvstroganoff och ris, går alltid hem hos tjejerna. Vi har varit ut med hunden på stubbåkern så hon har fått sprungit av sig. Nu är hon helt slut. Skönt att man har motionerat henne lite grann och oss också för den delen för det skulle verkligen behövas mera än vad som sker nu i dags läget.

Blir soffmys med Idol på tvn, lite tända ljus och bara vara, älsklingen jobbar hela helgen, så jag ska väl försöka roa tjejerna om dom vaknar skapligt. Om de nu inte har tänkt sig att sova hela dagarna, det är lite olika hur länge dom sover. En annan är ju uppe vid 7-8 snåret nästan varje morgon.

Nej återgå till sysslorna som måste göras, hänga lite tvätt och vara social lär man väl vara.


Kommentarer
Postat av: Linda

Tack för sällskapet till Ica. Pussen.

2009-10-10 @ 00:30:48
URL: http://skriftform.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback