Lördag morgon

Sitter i soffan och tittar på 3:e Johan Falk- National target. Den är jätte bra, sett lite innan nu ska jag se resten för att titta på den 4:e senare idag. Ute är det kallt, minusgrader, det kändes när jag var ut med den fyrbenta, hon tyckte nog att jag var väldigt elak som drog med henne ut för att hon skulle få göra sitt.
Frukost står väl på menyn.

Ögonen är svullna i dag med, det brast igår kväll för mig, om jobb och pengar och allting. Är så less på att gå innan för dessa 4 väggar. Nog för att jag jobbar lite då och då men de är ingenting.
Älsklingen sa att jag kunde få några dagar av honom med det blir inte alls samma sak.
Menmen vi får försöka lösa det på något sätt. Men men är inte så positivt inställd just nu om jag säger så.

Men idag är en ny dag som jag ska försöka ta nya tag med. Daniella kom nyss upp och såg mer ut som zombie än vaken, Julia ligger fortfarande och sover, är inte så förvånad över det.
Får väl se vad denna dag har att bjuda på. Har ingenting planerat än så länge, har ingen lust att göra nåt, vill bara gömma mig just nu.

Hösten är här och där med kommer det en lite lätt depression på posen så är det alltid, men hoppas på att den inte blir allt för står denna gång. Den brukar kunna vara ganska okej och kunna ge med sig efter en ganska kort tig, men man vet ju aldrig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback