Kvälls prat

Tjejerna är hämtade och lugnet har fallit över huset igen, hunden tassar runt i godan ro, 3 tända ljus på bordet Ensam mamma söker på tv: n & en älskling som sitter framför sin dator och spelar Jewel Quest. Det verkar som att det går bra just för tillfället för honom. Ett sms för ett tag sedan från en stolt Patrik som skrev att han nu bar en svart basker. Kvällen blir lika lugn som den verkar, blir till att krypa ner i sängen tidigt och krypa tätt intill, titta på Wallander-prästen, den allra nyaste. Imorgon väntar en ny arbetsdag för oss båda. Jag körandes Heby istället för Kristoffer som ligger hemma och är magsjuk och det kan han göra, är bara glad över att få jobba lite grann.

Helgen har varit lika lugn som gatan är vi bor på, inga större händelser. Väldigt skönt det behövs. Nej rikta uppmärksamheten åt dumburken ett tag innan ögonen ramlar ihop. Så man kan försöka ta sig ner i sängen levande!

Linda! Tack för att du alltid finns där! Det betyder så otroligt mycket. Du lyssnar och låter mig spy ur mig.


 

Foto: Jag


Kommentarer
Postat av: Linda

Det är bara vräka ur dig, när som helst. Det rinner av mig när du är klar och mår bättre. <3

2009-10-12 @ 13:20:55
URL: http://skriftform.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback