Klant arsel

5 min innan vi skulle åka till Maria och Andreas igår så gick jag på toaletten, någonting ramlade ner för jag hörde ett plums, såg inte var det var och fattade inte var det var, men sen började det lysa och såg att det var min älskade mobil som hade åkt ner för att bada. HELVETE!!!
Jaja få upp den så fort som möjligt och plocka isär den så mycket som det bara går i alla fall. Nu ligger den på tork, provade starta den för ett tag sen och det verkar vara hopp om livet, den får ligga ett tag till.

Hade till och med chaufför igår, riktigt skönt för annars så måste ju alltid någon av oss vara körbar och det är ju inte lika roligt. Det var en toppen kväll, vi tjejer parkerade oss i köket och en massa tjejsnack riktigt skönt. Det förtärdes lite öl och cider, och bara en massa prat och diskussioner.


Kommentarer
Postat av: Linda

Förlåt att jag skrattade :/ <3

2009-10-05 @ 17:01:45
URL: http://skriftform.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback