Jag är nog väldigt tråkig

..Har en känsla utav det i alla fall, jag väljer att hellre vara hemma än att gå på fest. Nyligen kommit ur en varm och skön dusch och strosar runt i morgonrocken och bara har egentid, karln på fest och ska bada tunna. Känner att jag inte orkar vara social, vill bara vara hemma. I soffan ligger den fyrbenta och sover och jag tror hon trivs med tillvaron hon också. Tv:n står på i bakgrunden och American Funiest Homevidoes ljuder. Jag trivs, inga krav och inga måsten. Jag pratar med den jag vill och känner för. Resterande av denna kväll kommer bli lika så, ska väl ut och hämta Johan senare, men det är ett senare problem, ingenting jag oroar mig för just nu. Nu tar jag vara på mig själv.

Det behövs det med, även fast man inte alltid tror det. Det är skönt att få vara ensam ibland och sitta och lyssna på lugnet. Sen är det så skönt att det är lugnt och skönt här ute i byn, inte mycket till liv här ente.

Sen är jag skapligt trött efter nästan en heldag på stan i Västerås med mamma & syrrorna, det tar att gå och det var ju inte dåligt med folk ute heller, löningslördag och allt som det är. Hittade två fynd, en ny hårfön på Media Market och ett par skor på Myrorna. Riktigt sköna skor, stövletter med kilklack i mocka, ska köpa impregnering så dom håller emot väta, vill inte förstöra dom. Mamma var så snäll och bjöd på Kina buffé (smarri smaskens)


Kommentarer
Postat av: Sippan

Inte tråkig, smart som tar hand om dig själv när du har tillfälle till det!

Flera borde göra så för att må lite bättre.

2009-10-26 @ 17:08:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback