Femtonde i Tionde Tvåtusennio

Träningsverk.se, haha. De är inte lätt och köra ved heller, men men det är inte slut än. Ska lassa av en kärra idag bara älsklingen kommer framtill var vi ska trava det nånstans. Hmm ja lättast är ju om vi kan få upp det på altanen. Vi får väl an se vad han kommer fram till.
Och Emma somnade på soffan som vanligt, älsklingen väckte mig när han skulle gå och lägga sig, och då fattade jag precis ingenting, visste knappt var jag var någonstans. Hmm men det löste sig och jag lyckades ta mig ner i sängen och somna om som en klubbad säl.
Nej lite frukost på det här skulle inte sitta fel det heller, sen försöka komma igång med veden så vi kan få komma med lite sopor som bara tar en massa plats och sen lämna tillbaka kärran!
Sen kommer ju Linda ner med tåget idag. Hmm hon skulle komma mitt på dagen någon gång, men jag med mitt minne kommer ju inte ihåg när. Alhzimers nästa kanske? 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback