Fattig

Hemkommen från optikern med 5 par lånebågar som jag ska försöka välja mellan. Kommer bli dyrt detta men ett måste. Mina glasögon jag har är sen -06 så då behövs det. Har inte bytt ett skit på dem. Och ifall dom går sönder vet jag inte, klarar mig inte utan mina glasögon, är ju helt blind utan dom. Kan ju inte göra någonting. Så det är bara att ta denna extra kostnad, är ju glad att man i alla fall kan ta det på avbetalning, för några pengar till det har jag inte just nu. Räknar med att sammalagt kommer det väl landa på ca 5-6000:- och de känns ju kan jag ju lova, men vad ska man göra för att man ska se. Utan glasögonen ser jag bara grummel. Kan inte köra bil och kan jag inte köra bil så kan jag ju inte jobba så det är ju inte så bra.
Nej försöka välja och se hur det går!


Kommentarer
Postat av: Linnea

Du är en av få som passar j*vligt BRA i glasögon =) Men fungerar det inte med linser för din del?? Tänkte mer på att dom är ju lite billigare

2009-10-13 @ 10:58:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback