En dag med shopping, bra sällskap

Wow jag tog sovmorgon i morse, sov ända till 8.30. Helt förvånad när jag vaknade. Skönt var det med, har sovit som en klubbad säl hela natten lång. En heldag i Västerås med Emma blev det idag, IKEA, Mc Donalds, Billiga Nisses och Rusta. Kom hem med en massa bra nya inköp. Ett par ridskor och det var ju på tiden så jag slipper förstöra min vinterkängor. Sitter nu bänkad i soffan efter en varm och härlig dusch och en lätt paltkoma och bara slappar, laddar inför imorgon när jag ska köra ut kartonger med filmer som Expressen börjar med på fredag. Det blir några timmar det. Är ganska trött och sliten efter en heldag på stan, förstår inte att det kan vara så. Men det var ju extremt mycket folk, med tanke på att det är höstlov för att barn. Men, men det är bara att stå ut med det.

Nu ska jag be min älskling sätta sig i soffan så jag kan få krypa in i hans famn och bara få känna värme och närhet. Om en timme vankas Arga Snickaren. Sen blir det nog sängen om jag inte lyckas somna på soffan som vanligt, lovar ingenting lika bra så.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback