Jag är inte mer än människa

Hemmkommen ifrån Toklunda, blev bjuda på mat dit (Potatisgratäng & Kassler). Riktigt gott.
Nu vankas en lugn kväll här i byn hos oss, i soffan framfört tvn och slö glo lite på tv.
Det värsta av migränen har släppt, nu är jag bra loj som jag alltid är efteråt. Trött och slut, känns som om jag sprungit värsta maratonloppet eller nåt liknande. Sen hjälper väl tabletterna till en del med det också.

En slut vovve ligger mittemot och småkikar på mig, har haft fullt upp med Bullen & Nova, mammas två schäfer valpar, börjar gå lite bättre, i alla fall med Nova, Bullen är så obstinat och fattar inte vad han ska göra så där kommer det nog ta ett tag innan det kommer funka fullt ut, men med Nova fungerar det riktigt bra nu. Kira vaktar henne och vallar runt henne. Nova vill busa men vågar inte riktigt för det är ju en sån stor vovve.


Foto: Linda


Kommentarer
Postat av: Linda

Vem har tagit bilden? ;) HÖHÖ.

2009-10-01 @ 22:24:40
URL: http://skriftform.blogg.se/
Postat av: Linda

Puss på dig!

2009-10-02 @ 09:14:24
URL: http://skriftform.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback