Denna vecka snart till ända

Varit in till stan och gått på banken, tog mig inte in på Arbetsförnedringen idag. Tror jag skiter i det.
Fredag och vad händer idag? Om några timmar bär det av till Hallstahammar för att hämta hem tonåringarna. Skönt att få hem dom ett tag, är förvånad över att dom ens kan slita sig ifrån pojkvännerna, men det är bara bra om dom får lite distans till varandra. Dom är ju inte så gamla än, men de är inte mina barn men man blir nojjig i alla fall. Jag var knappt en dag över 15 år när jag blev av med min oskuld och dom är ju i den åldern båda 2.
Blir nog lite girltalk med dom i helgen! Det är viktigt, dom kanske lyssnar bättre på mig än en "tråkig gammal morsa som inte vet någonting", får se.

Nej kanske skulle försöka äta någonting har inte fått i mig någonting än. Skäms på mig. Bädda i ett lakan i Julia´s säng, hänga upp sängkläderna jag tvättat. Ja de är mycket som skulle behöva göras, åka iväg med flera sopsäckar kläder, var nu man kan lämna dom så dom kommer till användning, känns lite dumt att kasta fullt fungerade kläder som det inte är nå fel på.
Riktigt skönt att rensa igår. Ska börja hänga upp mina kläder i garderoberna nu istället för att ha dom där jag har dom, har ingen översikt alls på mina kläder och det hatar jag. Oordning och kaos i min garderob, det finns inget värre. Fundera på vad man ska äta idag. Hmm ja får dra en raid i fryserna och glutta vad vi har. Vet att vi har massor med falukorv. Men det åt vi igår. Eller ja man kan ju svänga ihop korvstroganoff, det gick hem hos tjejerna sist. Nej nu måste jag få i mig nåt.



Foto: Linda Kanfalk


Kommentarer
Postat av: Linda

Frihet i blicken precis som du. Jag bara avgudar bilden. Att jag har tagit den kan jag knappt tro. Kvinna, hinner vi en session till när jag är nere igen? ;)

2009-10-09 @ 14:39:39
URL: http://skriftform.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback