åttonde oktober tvåtusennio

Imorgon vet jag vem som hänger på låset på arbetsförmedlingen som ska skriva in sig.Det är jag, måste för att kunna få några pengar till att kunna överleva tills jag vet hur det blir. Som det ser ut ska det vara denna månad ut. Men vet inte riktigt. Får se. Fan också, hade ju räknat med att detta var den enda månad som skulle vara knaper, sen skulle allt börja se ljust ut igen, men inte då. Helvete, hade ju börjat planera lite smått om saker och ting vi skulle kunna börja renovera och kunna få det lite som vi vill ha det, men nu får se skjutas på framtiden. Jaja, nu är det som det är ingenting jag kan göra någonting åt. Bara tänka på framtiden istället och på det positiva så blir det nog bättre.

Mätt i magen, älsklingen stod för maten idag. Skönt att slippa stå vid spisen varje dag. Har röjt i garderoberna i sovrummet, men nu kommer de stå still där tills Putte kommer hem på nästa permission så han får gå igenom det sista, sen ska det målas en vägg och sen kan vi flytta upp, ska bli skönt, slipper jag linda in mig med en massa filtar och så.

 

Foto: As always Linda Kanfalk  


Kommentarer
Postat av: Linda

And you are perfect, as always <3

2009-10-08 @ 19:19:24
URL: http://skriftform.blogg.se/
Postat av: Linda

Haha, precis. Men det finns bara en som är duktig nog ;)

2009-10-08 @ 19:55:07
URL: http://skriftform.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback