Ännu en helg tillända

Ja gud vad helgerna går fort, fredag-söndag, känns inte som om att det är en dag emellan ibland, men så är det och kommer förbli. Tjejerna har som sagt varit här, var och hämtade dom i fredags, idag ska dom hem, mamman är påväg hit om ett tag och ska hämta dom.
Ikväll kryper vi upp i soffan och tittar på Wallander-Prästen. Och bara ägnar tid åt varandra. Riktigt skönt, tänder lite ljus och bara myser och sitter tätt intill.
Ska åka och hämta jobb bilen så fort ungarna farit, en ligger magsjuk så jag ska köra Heby imorgon, jobbade även idag, så jag fick min förmiddag att gå. Pengar, pengar. Inte så mycket men i alla fall lite grann som hjälper till. Bättre än ingenting alls.

Imorgon ska mamma ringa försäkringsbolaget angående min telefon, hoppas på ett positivt besked. Hmm bara att hålla en tumme. Men jag får ju tacka min chef som är så snäll och lånar ut en telefon till mig så länge, annars skulle de gå åt fanders skulle inte ha en mobil överhuvudtaget annars.

Hunden ligger brevid och snusar så sött, på tvn visas Greys anatomy, en riktigt bra serie.
Undrar vad man ska hitta på att äta idag, ingen hunger känner jag heller, ett illamående. Men jag vet vad det beror på, men det får vara osagt här, det är lika bäst så!


Foto: Linda Kanfalk  


Kommentarer
Postat av: Linda

Stor kram <3

2009-10-11 @ 17:53:11
URL: http://skriftform.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback