17:e i tionde 09

Japp hemma och sitter och halvsover, börjar få upp värmen, det har regnat på mig i stort sett hela dagen. Sonen i huset är hemma över helgen. Han berättar och pratar om vad dom gör, känner mig lite elak över att man inte är nå intresserad, men lyssnar gör jag i alla fall. Väntar på kaffebesök, Emma skulle brumma över och ville ha lite sällskap och lite och göra en stund och det blir bra för mig. Har ingen lust att göra någonting eller åka någonstans, bara gå hemma i mina mjukiskläder och mina rosa tofflor och bara vara, det är sånt tråkigt väder ute så det är inget trevligt att vara ute och fara. Ska flirta med älsklingen min om han inte kan tända en brasa i öppna spisen ikväll.


Kommentarer
Postat av: Linda

Jag har frihet i blicken, precis som du <3

2009-10-18 @ 14:05:33
URL: http://skriftform.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback