Tusen tack för hjälpen

Tack Linda för hjälpen med att fixa textfärgen till min design, då jag själv är helt inkompetent när det gäller sånt.

Är nu mätt och belåten det blev kyckling, ris & beasås i soffan framför tvn, riktigt lat. Nu bänkar jag min rumpa i soffan och tänker sitta här tills jag går och lägger mig, känner på mig att det kommer bli ganska snart faktiskt, ögonen faller ihop av sig själv ibland. Det känns i hela kroppen att man förlorat en massa timmar med sömn som egentligen behövs. Onsdag får jag sova, är ledig då. Jag kan ju i alla fall hoppas på att man får sova då i alla fall, ingenting att vara för säker på.


Kommentarer
Postat av: Sofia.

Ja, men nu lär jag lugna ner mig lite ;) haha

2009-11-02 @ 16:24:13
URL: http://softyzgehlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback