Trött och seg och slut och värk i hela kroppen

Ridningen inställd idag, skulle vara behövligt, men jag fungerar inte som människa just nu.
Trött efter arbetsdagen, älskar expressens tv14 på 196 sidor som väger bly (ironi).
Ledig imorgon, den kommer spenderas hemma hos min mamma, för stöd och sällskap.
Funderar på vad man ska göra med denna kväll, blir nog tv tittande vet i alla fall att jag ska kolla på DHV. Försöka komma på någonting man ska äta ikväll kanske? Hm, har ingen aning vad man ska hitta på för någonting, jag får försöka trolla med knäna och se om det fungerar. Hoppas kan man ju alltid göra.

Jag har ett erkännande, jag har tok fastnat för Gordon Ramsay´s Hells Kitchen. Jag är ju inte nå så jätte intresserad av matlagning så, men men. Det är ju någonting att titta på i alla fall. Nej nu börjar det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback