Snön dalar ner från himlen

Idag har den första snön fallit, inte för att jag tror att den stannar. Är trött idag, kom hem ifrån mamma för ett tag sedan. Haft möte med Credo som håller på med familjehemsplaceringar. Har nu hoppat i pyjamasbyxorna och fann ett chipspåse i skafferiet. Väntar bara på att hjärtat har kollat klart på sitt avsnitt på Ice Roads Truckers på datorn så jag kan få titta lite på tv.
Ska ikväll hämta jobb bilen, ska jobba tors-fre sen ledig helg riktigt najs. Hoppas bara på att det inte kommer bli allt för kallt, frysa om fingrarna är inget roligt. Inte för mig som har så dålig blodcirkulation i händer och fötter. Är nästan jämt iskall om händer och fötter, raggsockorna åker på väldigt tidigt för mig, ska skaffa mig ett par torgvantar som jag kan ha på mig när jag jobbar, då håller jag i alla fall en stor del av händerna varma. Kanske kan underlätta lite grann i alla fall.


Kommentarer
Postat av: Sofia.

Njae, vi får se hur det blir ;)

2009-11-04 @ 17:48:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback