Nu är det morgonmys

Vaknade och kollade på klockan och såg att jag tagit mig sovmorgon, riktigt härligt. Trodde jag skulle vakna vid 7 snåret, men sov till 8.30 riktigt härligt, behövligt om man säger så. Sitter nu i soffan med hunden som ligger brevid nära intill. Tvn står på och väntar på att klockan ska bli 10.30 så Våra bästa år ska börja.
Idag hoppas jag på en lugn dag, pysa runt och bara vara, ska äta lite frukost och sätta mig inte göra någonting.
Ska kanske åka och fira Emelie på eftermiddagen, hon fyllde i söndags, men jag jobbade och var trött, hela helgen var bara stress, stress, stress med 50 års firande.

Nu jobbar jag hela helgen igen, stör inte mig någonting, tycker det är riktigt skönt att jobba på helgerna, inte lika mycket trafik och inte lika mycket dårar ute. Sen eftersom man är hemma så pass mitt på dagen så har man hela eftermiddagen på sig om man vill hitta på någonting. Jag trivs med mitt jobb, det är tungt och så men ingenting som är jätte jobbigt, mycket konka och bära också. Men som sagt man behöver inte gå på gymmet när man kommer hem. Det har jag gratis i jobbet.

Var har solen tagit vägen, det är bara grått, grått och åter grått, nu vill den nästan sticka fram igenom de mörka molnen. Skulle behövas mera sol så man får lite energi och ladda batterierna igen. Nu orkar man ingenting, är bara trött och på dåligt humör känns det som. Men det kanske är såhär det ska vara?!


Kommentarer
Postat av: Linda

Tack <3

2009-11-18 @ 19:15:13
URL: http://skriftform.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback