Lotto med drömvinsten, hur gör man?

Överlycklig, jag fick se solen en liten stund idag, och blå himmel. Det var ju inte direkt igår som man gjorde det. Har avverkat dom 2 sista Johan Falk filmerna, så himla bra filmer. Igår kväll så kolla vi på Ice Age 3 Dawn of the Dinosaurs, den var riktigt bra den med, även fast jag somnade och inte såg slutet. Man ska inte lägga sig ner med kudde och filt och titta på film på kvällarna då går de så. Men men, sov skönt i alla fall.
Jobbat idag, tidigt så man var hemma skapligt, tvättat bilar så man var skapligt frusen när man kom in, burr. När ska kylan och snön komma? Vill inte ha detta slask som är nu.

Vad blir det för mat i huset? Korv och någonting. Hmm vilken fantasi känns det som. Kom nyss innan för dörren igen, åkte in till stan och postade ett brev till Linda så nu kommer hon vara nöjd när det dimper ner ett brev imorgon förhoppningsvis.
Det pratades om Lotto med drömvinsten idag, hur gör man? Hur spelar man det? Siffror som ska väljas. Äh det är för avancerat för en annan.

På dumburken ikväll, det enda vettiga och se enligt mig är SOS, en ruskigt bra serie, sen blir det dimpa ner i sängen för att jobba imorgon.

Och vi blev ofrivilligt barnlediga denna helg, det var nå disco som hägrade och var mera intressant, och det kan man ju förstå, dom är ju i den åldren nu så. Dom kommer när dom vill, dom är så pass stora nu så dom kan avgöra det själva.


Kommentarer
Postat av: Linda

Tusen tack för hjälpen. Har jag pengarna imorn då spelar jag och kammar hem vinsten. JET-plan direkt. Africa, here i come <3

2009-11-19 @ 21:26:39
URL: http://skriftform.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback