Jag får mina infall men de händer inte ofta

Jag måste ha slagit i huvudet i morse när jag klev upp ur sängen, det händer men inte ofta att jag ställer mig att baka bullar och inte två satser som det blev idag, så nu har jag bullar för ett tag framöver.
Förbederelser medans degen jäser

Förberedelser medans degen jäser

Resultatet
Resultatet, har inte räknat hur många det blev

'
Min bästa vän när jag får mina infall och ska baka eller pröva någon ny matlagning. Det står på ett bra sätt så att man förstår förklaringarna hur man ska göra, allt är uppdelat i olika faser när man ska göra vad.


Kommentarer
Postat av: Sofia.

Fan va duktig du är då. När jag skulle baka bullar räckte det med att se receptet så tröttna jag!

2009-11-23 @ 16:53:45
Postat av: Sippan

Mums vad det ser gott ut! Finns inte mycket som slår hembakade varma bullar med ett glas kall mjölk. Kram

2009-11-23 @ 17:45:24
Postat av: Olle

Hmm..om man skulle ta och ta sig en tur till kyrkbyn och tigga åt sig lite fika kanske.... ;)

2009-11-23 @ 21:24:57
URL: http://enarmad.blogspot.com
Postat av: Linda

Jag ska tvinga pappa att baka bullar åt mig, snarast. Eller skicka upp en påse. Du har ju adressen. Dock kom inga brev idag heller men.. ge mig en bulle. Eller en större lya så jag kan baka egna. Typ.

2009-11-23 @ 22:16:28
URL: http://skriftform.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback