Hejja svenska folktandvården, vad ni är duktiga

Hejja svenska folktanvården, jag är så imponerad över hur dom jobbar. Jag sökte dit för tandvärk och får man hjälp? Nej det enda jag får reda på är att det inte är hål eller inflammation. Utan det är visdomstanden som växer snett och ligger och trycker på en tand när den försöker trycka sig upp. Tar dom bort den? Nej, men tanke på min låga ålder så anser dom att det inte behövs. Nej utan jag ska äta 2 st voltaren á 25 mg + 2 st panodil á 500mg tre gånger/dag. Jaha???? Så kommer jag nu kunna äta vanlig mat eller kommer jag få fortsätta med flytande? Ja den som vet det, åt lite yoghurt med flingor och får lika ont fast jag tagit tabletterna. Ska det behöva vara såhär? NEJ inte enligt mig i alla fall. Så jag har kastat 320:- i sjön känns det som eftersom jag inte fick nån hjälp.
Så blir det inget bättre får jag väl ta kontakt med en privat tandläkare och hoppas på att man kan få hjälp där istället, för detta kommer ju inte fungera. Kommer ju bli immun mot alla värktabletter om jag ska äta dom i den här takten, och kommer vara tandlös och ha skrumplever vid 25 års ålder, det är så det känns just nu.


Kommentarer
Postat av: Linda

Ja, vad säger man?! Vi kanske ska skola om oss? ;)

2009-11-12 @ 14:59:15
URL: http://skriftform.blogg.se/
Postat av: Kvistan

Fy fasen!!!

Sök hjälp hos en privat tläkare, finns en i västerås som är jätte bra men glömt namnet. En kompis till mig hade problem med sin visdomstand och fick inte heller nå hjälp. Hon fick inflammation och fick gå på pencillin 3 gånger innan hon fick riktigt hjälp och dom tog ut den.

Folktandvården suger!!

2009-11-12 @ 16:35:43
URL: http://kvistan.blogg.se/
Postat av: Olle

Har inte gubben nån rejäl tång i garaget?? Do-it-yourself-dentist... ;)

2009-11-12 @ 19:26:35
URL: http://enarmad.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback