Hallå? Solen

Dagen flöt i den takt jag ville idag, i pyjamas och morgonrock, inte ett vettigt handtag blivit gjort. Legat på soffan och avverkat några filmer istället, haft en riktigt skön dag. Kom i kläder för ca en timme sedan, tog oss ut i skogen så den fyrfota fick ut och springa av sig, oj vad hon kutade, så nu har jag en trött och blöt vovve som ligger brevid mig i sängen.

Sitter och tittar på Unga mödrar, har följt den serien sedan två år tillbaka, tycker den är riktigt bra, man får insikt i hur andra unga har det med att dom skaffar barn så tidigt, det har fått mig att komma på att jag ska vänta lite innan jag skaffar barn. Korkat eller ej? Jag tycker att det är klokt och sunt, för min del i alla fall. Dumt och stressa, det är ju ingen leksak som man bara kan kasta om det blir jobbigt, det är sitt eget kött och blod som man ska uppfostra och som man ska lära hur livet fungerar och ser ut.

Ska försöka prata mat med karl i huset och se vad man ska hitta på att stoppa i magen idag. Sen ska vi väl slåss om vem ska ska göra den. Jag är sugen på kokt potatis och fiksbullar i hummersås, jag bestämmer att det får bli det, nu har han ingen talan.
Kvällen kommer spenderas i soffan och titta på Ullared och för att sen zappa vidare och titta på Grannfejden. Det låter ju som om att vi är värsta pensionärerna, men bjuder på den!


Kommentarer
Postat av: Linda

Karlar med trosor har ingen talan ;) HAHA!

2009-11-10 @ 17:11:18
URL: http://skriftform.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback