Försöker samla min tankar, men dom är på annat håll

Borta, seg, ingenting fungerar som det ska just nu. Jobbar och försöker leva ett vanligt liv. Men det är lite svårt just nu, men nu verkar det som om att det kommer bli bra i alla fall. Hoppas på att det blir besökstid till helgen, inte förvänta sig men hoppas gör jag i alla fall. Mina tankar är med henne. Vet inte vad jag ska säga, göra. Om jag ska gråta. Det känns så hårt när någon i ens närhet inte mår bra. Man försöker hålla skenet uppe, men det är inte alla gånger man lyckas med det, sen har man för mycket tid att tänka när man sitter och åker mellan ställena.

Har inte blivit någonting gjort här hemma idag, kom hem ifrån jobbet och åt lite smörgåsar och sen pratade i telefonen med alla för en uppdatering. Sen slocknade jag av på soffan 1,5 timme, riktigt skönt. Behövligt med tanke på att det inte blev så mycket sömn i helgen. Igår var det som att trycka på en lampknapp så sov jag.
Älsklingen stod för matlagningen idag, spagetti och köttfärssås riktigt smarrigt. Synd bara att man inte har den riktiga aptiten för mat. Funderar på att ta mig lite glass och chokladsås och krypa upp i soffan med kuddar och filt och slöglo lite på tvn och se vad den har att erbjuda.

Tack Linda för att du hela tiden finns där och ställer upp, att jag bara får prata och prata och du är ett bollplank. Det är så skönt, du är verkligen en otroligt bra och riktig vän!
Linda blomman är till dig!
Blomman är till dig Linda, hade du varit här har du fått en.


Kommentarer
Postat av: Linda

Emma, Emma. Finns alltid där så du kan kasta ur dig allt. Jag ger det jag får, och du har lärt mig hur jag ska göra. För att vara en riktigt vän behöver man en riktig vän att lära av. Dygnet runt, alltid där <3

2009-11-02 @ 19:10:13
URL: http://skriftform.blogg.se/
Postat av: Linda

Mina tankar är hos henne med far. Hälsa dom alla så mycket från mig med en varm kram. Jag tänder ljusen och låter mina tankar vila hos dom ikväll. All kärlek.

2009-11-02 @ 19:55:30
URL: http://skriftform.blogg.se/
Postat av: Sofia.

Nejnej, jag bryr mig inte om va andra säger å tycker. Men en lugn helg behöver jag nog ;)

Hur mår du?

2009-11-03 @ 13:26:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback