För det är fredagsmys <3

Maten står i ugnen, det är bara potatisen som ska skalas och kokas om ett tag, tjejerna på inkommande om ca 30 minuter med Patrik som hämtat dom. Lovely <3.
Har ledig helg, imorgon dagen kommer spenderas hemma hos syster med resten av familjen för det årliga pepparkaks baket och saffransbröds bakert. Men innan jag ska dit ska jag åka och ta gris vaccinet. Lika bra att få det gjort. Annars skjuter man bara på det.
Sen vill jag ta det så jag är ledig dagen efter ifall att man skulle bli dålig.
Inte så roligt ifall att man skulle bli jätte dålig och sen jobba dagen efter. Så det är lika bra att ta det säkra före det osäkra, känns bäst så.


Kommentarer
Postat av: Linda

Ingen Baconspruta på ön. Det har vi ingen lust med - än :)

2009-11-28 @ 16:23:47
URL: http://skriftform.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback