En vanlig dag i mitt tråkiga liv

Då var ännu en dag till ända och vad har man då gjort?

* Jobbat i vanlig ordning.
*Sovit en lur.
*Åkte hem till mamma och umgicks lite.
*Hämtat Putte vid tåget.

Nu har jag landat med röven i soffan och är mätt och belåten. Jag har inga större planer på att flytta mig härifrån mera än vad jag behöver göra. Är trött som få, måste få lite solsken så man får ladda batterierna lite grann.
Tänk att få ligga på stranden i nåt varmt land och bara lapa sol och inte göra någonting. Bara bry sig om sig själv ett tag. Ja den dagen kommer den med, nån gång i framtiden.

Nu blir det till att titta på Idol, en kopp thé och sedan en dusch för att landa i sängen och sova en djup skönhetsömn, ja hoppas på det i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback