En annorlunda natt och morgon

En nästintill sömnlös natt sätter sina spår, trött, seg, sliten. Ögonen känns som om att dom står åt alla olika håll samtidigt, men jag är envis. Ska inte sova någonting nu på dagen, rädd för att jag inte kommer kunna sova inatt då, ska ju upp och jobba imorgon bitti. Har en nybakad tigerkaka som står och svalnar i köket, nedanför mig ligger gläfs och sover och brevid mig ligger hjärtat och snarkar. Det blev en rörig natt för oss alla.
Men så är det med det. Inväntar Emma & Andreas som ska komma förbi på en fika om ett tag. Sen blir det lite mat och en tidig kväll. Hämta bilen ska också göras, så jag slipper det imorgon bitti.

Orden finns i mitt huvud men jag får inte ner dom, jag är rädd, orolig skakad. Hoppas hon kommer få rätt hjälp, trodde inte det var sant när jag fick höra, inte hon som är en sån underbar tjej.


Kommentarer
Postat av: Linda

Jag hoppas att dom håller henne kvar där och verkligen ger henne allt hon behöver. Hon kommer behöva lyhörda personer runtom henne som kan ta henne på allvar och försöka förstå, och inse att vi ser inte alltid samma saker, och hör inte alltid samma saker. Jag är där, 24/7 oavsett <3

2009-11-01 @ 15:25:24
URL: http://skriftform.blogg.se/
Postat av: Linda

Sådär, se så duktig jag är ;) Nu ser man vad det står ;)

2009-11-01 @ 18:54:04
URL: http://skriftform.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback