Är det fredagen den trettonde idag eller vad?

Det måste verkligen vara fredagen den trettonde idag eller nåt, men nej det är en vanlig torsdag och den tjugosjätte, men men. Arbetsdagen började bra, det var lite småsent men inte så farligt. Men sen du, var nästan klar och på väg till sista stället, då lägger bilen av. NEEJ!! Det får inte vara sant, jo då. Fick igång bilen och blev överlycklig och trodde jag skulle kunna fortsätta, men kom bara några hundra meter. Sen var det bara låta bilen vara och starta igen och ta sig några hundra meter igen. Johan kom med bogserlina så vi fick dra bilen ner till Sala igen. Men självklart ska bilen gå sönder nu just den timmen. Dom hade stängt av Tärnsjö vägen för bogserigen av en kranbil och kört in i skogen så dom ledde om trafiken via Huddunge, efter den vägen som jag stod på. Jag stod mitt på vägen, inte nånstans att ta vägen, mellan två kurvor. Men det gick bra, vi fick ner bilen, så nu står den på verksta´n får se vad dom säger vad det är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback