90 årig gammal kärring eller pigg 20 åring?!

Ledont och trött, armen värker och är stel. Jag känner mig som en 90 åring gammal knällkärring. Kroppsligt under denna årstid mår jag skit, har ont i lederna nästan hela tiden, ibland är det så pass att jag bara vill sätta mig ner och gråta, men gör inte det, utan jag biter ihop och försöker le och se glad ut. Det fungerar inte alla gånger, det rinner över jag blir blir grining, off och gaggig. Och det går då tyvärr ut över mina nära och kära.
Jag är 20 år och i kroppen känns det som om att jag lever mina sista dagar, jag är en dåligt ihopsatt byggsats, det knäpper och knakar och sprakar i mig mest hela tiden, veka leder och minsta lilla snedsteg så stukar jag mig, det är inte roligt att ha stöd och lindor så fort man ska springa eller jobba. Jag vill vara som vilken 20 åring som helst. Jag är för feg för att gå till läkaren och få min dom, jag vill veta men ändå inte, för hur mycket skulle jag få lov att sluta med då? Ja bra fråga, om jag inte tar mig dit kommer jag aldrig få veta det. Det är bara en tidsfråga innan jag tar mig dit och frågar vad de är för fel på min kropp och mina leder, men inte nu, inte i dagsläget. Det som inte dödar det härdar.

Foto: Linda


Kommentarer
Postat av: Linda

Reumatiskt kanske? Jag kan leka doktor ;)

2009-11-30 @ 16:33:45
Postat av: Linda

Eller så kan du komma och sitta fint här med oss :)

2009-11-30 @ 17:47:36
URL: http://twitter.com/somLinda
Postat av: Olle

Fy...det där låter inte alls kul. :( Förstår att du inte vill gå till farbror doktorn. Jag är likadan... Bättre att bita ihop.. :P

2009-11-30 @ 20:42:45
URL: http://enarmad.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback