Tiden bara springer iväg

Och jag känner att jag inte hinner med den.
Allt för mycket som händer och sker som ska göras, känns som om allting bara samlas på hög och blir liggande.
Men nu ska jag försöka ta nya krafttag och sätta igång.

Har haft en väldigt trevlig helg i övrigt.
I fredags var vi hem till mamma och pappa Björn och grillade och satt och pratade halva natten,
Vi var inte hemma här förrän vid 2 snåret.
Så skönt att sitta och prata om allting.
Och det sades en del meningar som fick mig till gråt, det var en jobbig tid för både mig och mamma.
Vi hade båda sån abstinens men nu har vi fått varandra tillbaka och jag är inte längre den mussla som jag blev tillsammans med honom.

I lördags hade jag egentid nästan hela dagen, kärleken min var på lan och jag låg på soffan framför tvn och bara va och gjorde ingenting vettigt alls.
Sen åkte vi till Gävle på crusing med Pelle.
Mycket trevligt, var mycket folk och mycket fina bilar att titta på.

Och jag drack inte en enda droppe alkohol på hela helgen, jag har varit chaufför och tycker om det.
Känner inte något behov av att dricka jag kör hellre och mår bra dagen efter det räcker för mig.

Imorgon ska man till vampyrerna igen och få en spruta, påfyllnad på mitt TBE vaccinationen som vi håller på med.
Men det som är så skönt nu är att den bara behöver fyllas på vart 10:e är.

Nej nu ska jag vänta på att kärleken ska bli klar ute så att vi kan slänga oss i soffan och titta på tv och mysa.

Imorgon är det ny vecka och nya tag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback