Slit och släp..

Nu kan jag säga att jag är trött, jobbade nästan hela veckan på Lindgården.
Och helgen har jag kört tidningar.

Och en annan som har gått hemma så länge så blev det är väldig omställning snabbt.
Men det fungerar och det kommer ju ge pengar i slutändan och det är trevligt.

Tjejerna är här, mycket trevligt.
Dom åker hem idag.
Fick höra av grannen när vi kom hem att vi skulle va glada om båda levde när vi kom in
för det hade tydligen varit ett herras liv, men båda är i livet och ingen större skada skedd.
Men dom är så pass stora att dom kan lösa det själva.

Får se vad som händer i veckan.
Fredag vet jag i alla fall, då är det studentskiva och studenttåg som vi ska på.
Sen har jag inget inplanerat och det känns väldigt skönt.
Bara ta veckan som den kommer och göra det som faller mig in.

När man kör nästan 35 mil på den dag så hinner man tänka mycket.
Mitt liv har förändrats så mycket det senaste halvåret.
Det har varit stora förändringar, men det är bara positiva saker också så det känns ju bra.

En sak som jag måste försöka bygga upp igen är mitt självförtroende.
Det ligger i botten men det är stor skillnad på det nu än om man skulle jämföra med för ett ½ år sedan bara..

Nej gå ner i svala sköna källaren och slå omkull sig ett tag kanske!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback