Läkarbesök...

Var på läkarbesök idag.
Hälsokontroll, och jo jag lever..
Men känns som om att man fick en stämpel direkt utan att ens riktigt veta än.
Depression, kändes som en stämpel direkt.
Men det är bara att svälja och snällt vänta ut tiden och se vad allting utvisar..

Fick ju en rolig månad. Jag som hatar allt som har med läkare att göra, inte att jag har någon rädsla förutom nålar utan jag tycker inte om det bara.

Idag: Hälsoundersökning.
Imorgon: Provtagning (svimfärdig)
Måndag: Vaccination mot TBE
28/5: Gynundersökning med rådgivning om preventivmedel.

Känns ju inte så här jätte lovande.
Men Gyn måste jag till för att se om det hjälper med att byta till något annat än p-piller för att se om jag mår bättre av det. Men läkaren idag sa att depressionen kan ha att göra med att det har varit så jävla mycket rent ut sagt för mig den senaste tiden och det är jag benägen att hålla med om.

Det var ganska skönt att få det bekräftat för tankegången om depression har gått.
Är pigg och glad på förmiddagarna och mitt på dagen, men ju längre dagen går så går jag ner och blir tröttare och deppig.
Nog för att jag är mer eller mindre trött hela tiden, men det ska vi också utreda varför jag är trött hela tiden.,

Känns som om att detta inlägg bara blev klagomål.
Men nej då ska var ju inte meningen.
Får se om jag lyckas med ett positivare imorgon bitti innan jag drar och hämtar mamma för provtagningen,

Ja utan henne skulle det inte funka.
Inte när det gäller läkarbesök och provtagningar.
Men jag fick Emlakräm och det brukar hjälpa för då slipper jag känna i alla fall.
Men jag brukar kunna bli dålig eftetåt, bara hoppas att jag slipper bli det



Filosof?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback