Inte på topp

Idag är det ingen toppen dag.
Mår inte alls så jätte bra.
Illamående och yrslig efter provtagningen.
Sen mår jag inte bra annars heller just nu.

Tänker på allt sen läkarbesöket igår, men jag kan ju inget göra så det är bara att vänta och se vad allt kommer att utvisa istället för att sitta och grubbla.

Sitter här och det är tyst i hela huset, inte en kotte hemma.
Har egen tid medans kärleken är iväg och grejar med ljudet till Cadillacen tills på lördag.
Riktigt skönt att få vara ensamen ett tag, behövs så korta stunder för att man hinna ladda om och kunna ta nya krafttag.
Lite gör mycket.

Grått är färgen på min himmel just nu.
Trist, det drar bara ner en i djupet ännu mera.
Känner hur allt bara blir mörkare ju mer klockan tickar.
Tur jag har kärleken som en ljusglimt så att man inte riktigt går ner sig helt, den hjälper i alla fall till lite grann..

Sitter och funderar på vad man ska göra med korven som ligger i kylen,
Hmm, kanske ska be älsklingen köpa hem en purjolök och någon tomat eller kanske inte.
Får se vad som händer.

Kanske blir nåt helt annat än korv också vem vet


Kommentarer
Postat av: Sippan

Hoppas du har solsken idag så att humöret kan få lite hjälp! Ha en bra dag.

2009-05-08 @ 10:22:33
Postat av: J o Kotten!

Hej, hoppas du känner dig lite gladare och piggare snart!



Sv: Tack så jättemycket för din fina kommentar, vad roligt att du gillar hur vi har fixat det hemma! Vi känner oss nöjda själva. :)



KRAMAR till dig!

2009-05-08 @ 21:43:04
URL: http://mypregnancy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback