I hemmets lugna vrå

Nu är det slut på denna helg och jag är lika slut som den.
Har städat och fejat nästan hela dagen idag och känner mig nöjd med den insatsen.

Julia har varit här och vi har varit på några småtripper.
Inga stora utsvägningar men små och det räcker gått och väl ibland.
Hon verkade rätt nöjd med det.

Och ny kulör i håret har man hunnit med också.
rödare än röd skulle man kunna kalla det, men är inte färdig än.
Ska lägga i mörka slingor och det skulle älskade syster yster göra.

Har nyss kommit ur en varm och behövlig dusch.
Och snart kallar soffan en stund innan sängen kallar.

Är riktigt nöjd med denna helg.
Har mest varit hemma och vårdat familjen och tagit det lugnt.

Nog för att det i fredags var kaos och kalabalik.
Men inget som jag känner att berätta mer om än att tur att vi var hemma och upptäckte det i tid annars hade inte altanen funnits och hade man haft riktig oturt kanske huset följt med också.
Hmm...

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag är lycklig. Jag har ett tema inför första veckan i Juli :) Ladda!

2009-05-03 @ 21:19:21
URL: http://lmongo.blogg.se/
Postat av: Linda

De blir nå extra, lite coolt. Text på kropp är enda ledtråd du får ;)

2009-05-03 @ 21:42:09
URL: http://lmongo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback