Fridens...

Nu är tjejerna hemma igen över helgen.
Kom igår, och minsta hade Wii med sig.
Så här liras det Guitar Hero och Wii Sports för fulla muggar.
Tänk så barnslig man är, men det är inget som jag lider av i alla fall.

Har en otäck gnagande känsla sen jag vaknade i morse, inte alls så trevligt om jag säger så.
Kan inte beskriva den på nåt annat sätt, jag har ingen ro i kroppen och ingen lust till att göra någonting heller.
Utan jag har mest bara lust att gömma mig och dö eller nåt.

Vill få reda på provsvaren nu som jag var och tog i slutet av förra veckan.
Se om det är någonting som inte stämmer eller vad de är frågan om.
Deppig hela tiden nu, inget som jag visar för allt och alla.

Men jag känner att jag inte är på samma nivå som alla andra, alla andra är glada och har trevligt och skrattar gott och så.
Själv så skrattar jag för att folk ska tro att man är med och tycker att det är roligt.

Få se vad som händer nu i helgen då..
Blir nog bara hemma och ta det lugnt, som vanligt.
Men de är väldigt skönt det med, orkar inte vara ute och fara och flänga hela tiden, känner att det inte är någon mening med det.
Jag sitter hellre hemma där jag trivs och mår bäst

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag kommer berätta, snart :) Det är vilande, men kanske framåt. Jag njuter av bara närvaron.

2009-05-16 @ 20:55:08
URL: http://lmongo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback