Filosof?

Ja och även denna helg har snart gått till ända.
Har varit en hel underbar helg med tjejerna hemma.
Skönt att ha dom i huset och det märks på min älskade att han trivs när dom är hemma.
Vi har även haft en godkänt väder också, och det klagar man ju inte över direkt.

I går hade vi en mysig eftermiddag/kväll.
Spelade Yatzy och Wii.
Va över till Anna & Mattias och lånade en dosa av dom så vi kunde spela mot varandra.
Haha, ja tennis är ju då inte min grej kan jag ju lova.
Men bowlingen äger jag i, ja äger och äger men får jag säga det själv är jag relativt duktig.
Men man ser ju så fjollig ut när man står där med dosan i handen och svingar.

Haha, ja du, vilka påfund det finns här i världen.

Få se vad nästa vecka har att bjuda på då.
Kanske ett besök till Kolbäck på middag med tanke på att det blev inställt förra gången.
Massa saker som det ska pulas med och ska även försöka hinna med några vänner.

Ja det är helt sjukt man går hemma hela dagarna men har och göra hela tiden så att man knappt hinner med vännerna i alla fall. Hmm ja du det är väldigt underligt.

Och jag fick nyss ett positivt besked!
Mina provsvar va bra, gud vad skönt det i alla fall.
Slipper man gå och oroa sig över det.
Nu är det bara gyn kvar.
Yeah, vad man känner för att hoppa upp och sätta sig i förnedringsstolen (Gyn-stolen)

Det finns 3 ord som många missbrukar.
Vissa vet inte riktigt den korrekta betydelsen av de 3 ord.
Man ska vara vaktsam med att använda de orden till vissa personer för det finns dom som är duktiga på att utyttja det, och då blir det oftast pannkaka av alltihopa.
Det är stor skillnad på "Jag älskar dig" och "Jag tycker om dig".
Har helt olika betydelse.
Och har en väldigt stor innebörd.

Men jag är säker på min sak och vet att jag älskar Johan över allt annat på denna jord.
Han får mig att vilja fortsätta leva mitt liv, har är den som får mig att orka med vardagen.
Han är den jag vill bilda familj men och han är den som jag vill dela resten av mitt liv med.
Det är verkligen riktig och äkta kärlek mellan oss, nåt som är väldigt svår att hitta men jag
har lyckats med det och är helt överlycklig för det, för många hittar den aldrig under hela sin
livsstid, men jag gjorde det och han har funnits framför näsan på mig länge utan att man ens
har märkt det, helt otroligt hur blind kan man vara

Kommentarer
Postat av: Tuzzan och Kotten! :0)

Hallå där!



Ja, nu är det riktigt spännande! Måste uppehålla mig själv hela tiden för att inte bli helt deppig av väntandet...

Idag blir det kärleksmums igen, killen min är ett chokladmonster så det brukar gå hem. :o)



Vad vackert du har skrivit ovan! Det är äkta kärlek det... :o)



KRAM

2009-05-17 @ 17:24:27
URL: http://mypregnancy.blogg.se/
Postat av: Linda

Tack, jag behöver allt för att klara detta känns det som men som jag skrev, ack den som ger sig. Okej, ja. Du har en spännande resa framför dig hör jag. Johan får leka kartläsare då ;) Hälsa.



Stor kram

2009-05-17 @ 21:45:15
URL: http://lmongo.blogg.se/
Postat av: Karin

Tack för din kommentar =)

2009-05-20 @ 11:55:19
URL: http://dingo.blogg.se/
Postat av: Linda

Jag ringer utan svar :S

2009-05-20 @ 20:53:54
URL: http://lmongo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback