Vuxna människor?

Om man nu ska föreställa vara vuxen så kan man väl prata med alla och så?
Eller?
Och om man nu ska vara vuxen så sitter man inte och pratar förbi en person som sitter vid samma bord?
Och man säger väl hej?

Det är mina åsikter i alla fall, men de tyckte visst inte vissa andra..

Och inte ens en fråga kan man få om jag vill ha någonting, nej ja får sitta där utan!
Konstigt måste jag säga..

Finns liksom inte vid det där bordet inte för någon som satt där, väldigt väldigt konstigt måste jag säga!

Och sånt tar inte jag så då gick jag undan till ett annat rum, men då börjar en person prata om saker och högre för den delen bara för att jag inte ska missa vad som sägs..
Nej då gick jag, bytte om och tog mig en promenad med en helt underbar person i andra sidan luren som förstod mig och tyckte att jag gjorde rätt!

Nej Linda, Jokkasjärvi nästa? 

Kommentarer
Postat av: Linda

Emma, nu drar vi <3

2009-03-05 @ 14:29:34
URL: http://lmongo.blogg.se/
Postat av: Linda

Och börjar om på nytt. Med en stadig grund och nya utsikter <3

2009-03-05 @ 16:58:09
URL: http://lmongo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback