Vilket skit väder..

Vill inte ha mera snö, vill inte ha minusgrader.
Utan jag vill ha vår, värme och massa plusgrader.
Men det vart man ju blåst på som det verkar.

Har varit utanför ytterdörren endast en gång idag.
Jag har inte gjort ett vettigt handtag förutom att lagat mat.
Har haft en helt underbar slapp dag med älsklingen som varit ledig.
Klev upp vid 9 och åt frukost sen kröp vi ner i sängen igen, så skönt att kunna göra det.
Bara få ligga nära och prata lite och glo på en film.


Imorgon ska jag på lägenhetsvisning med bästa Emma, hoppas att hon tycker om den.
Och hoppas att hon kan få en lägenhet i Sala snart, så kul att få henne nära igen.
Saknar våra tider vi hade förr, alla minnen.
Tänker på dem och får ett leende på läpparna.
Så kul som vi har haft det.

Ska även till ams och skriva på papper för "Kunskapscompaniet" i V-ås, så nu äntligen börjar det gå lite framåt.
Ska träffa honom i v-ås v.16. Kunde inte tidigare för han åker bort nästa vecka och jag veckan därpå.
Så att så är det, men nu kommer jag i alla fall få lite pengar, även fast att det inte är så mycket.
Men i alla fall så att man kan få leva lite grann och kan betala räkningar, handla mat och cigg och kanske kan unna sig lite grann, för det har man inte gjort nu den senaste tiden..

Johan:
Min kärlek till dig är så stor att du inte kan ana det.
Och den växer och blir större för var dag som går.
Jag känner mig så trygg tillsammans med dig.
Jag känner mig uppskattad och älskad.
Att få en massa komplimanger som man inte är van vid.
Dom känns fortfarande främmande men dom börjar gå in.
Att vi har kunnat byggt upp nåt så underbart har jag fortfarande svårt att förstå.
Jag älskar dig mer än livet <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback