Vi går mot varmare tider..

Äntligen säger jag bara.
Solen skiner och det är nästan klar blå himlen.
Står man mitt i solskenet så är det ganska varmt och gosigt.
Och det luktar till och med lite vår ute!

Nu mår jag väl lite bättre i alla fall, men bara lite.
Hostar och snörvlar fortfarande som en tok.
Så jag har träningsvärk i hela magen och ryggen.
Och sover ju så himla mycket om nätterna. Eller så kanske inte.
Men men, det går mot det bättre i alla fall och det är huvudsaken!

Fick höra att det va en som va jätte avundsjuk på mig och min älskling.
Han hade sagt "Ni verkar ha det så bra, och ni är så lika varandra. Det är så skönt att komma hem till er och kunna vara sig själv och sitta i lugn och ro och prata. Så vill jag också ha det".
Det kom ifrån en person som jag inte trodde att jag skulle få höra det ifrån om jag säger så.
Och vi har det så himla bra, så känner vi båda två.

Tjejerna är här i helgen, var och hämtade äldsta i fredags i Sala på Lärkan för hon hade haft Sim-DM med skolan, det hade visst inte gått så jätte bra, men hon tyckte att det hade varit jätte roligt. Och det är ju huvudsaken.
Hon var i alla fall helt slut efteråt. Blev en tidig kväller för henne.

Sitter här och fnular på vad jag ska göra med min dag, men det kommer ju inte bli så mycket eftersom att jag fortfarande inte är nå jätte pigg, men ändå.
Finns så mycket som jag skulle vilja orka med!

Nej få i sig lite frukost kanske och titta på Sällskapsresan, började igår, men sen hade jag tydligen starvat av som vanligt när man ska titta på film när man ligger i sängen, ajja..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback