Ventilation..

Det är tur att jag har dig att ventilera med, om precis allt och ingenting egentligen..
Vad det än är så är det så lätt att bara att kunna ringa och få prata av sig om det som hänt, du lyssnar och tar att jag behöver spy ur mig lite om hur jag mår.
För du är en av dom som verkligen vet.
Och jag finns här för dig, om du behöver och det vet du om att jag gör.
Nu ska jag boka biljetten, nästa fredag drar jag till dig, norrut!
Yeah, få komma bort härifrån denna skvaller stad ett tag, så himla underbart.
Kommer ju dock sakna min älskling som bara den, men det är nyttigt för oss att få sakna varann.
För det får vi inte göra så himla mycket nu.
Så att jag tror att det bara är bra om vi får göra det!
Tack för din vänskap, vi har inte känt varandra så jätte länge, men känns ända som evigheter.
I ett vänskapsförhållande ska man ge och ta, och det känns verkligen som om att vi kan göra det!

Imorgon ska jag med mammsen hem till syrran och snacka lite, skönt det med.
Också några som verkligen står mig nära, inte bara för att det är familj utan överhuvud taget, älskar dom så mycket!

De där med att sluta röka gick ju inte så himla bra.
Ska man sluta röka så ska allt vara frid och fröjd.
Och allting ska inte vara upp och ner som det har varit den senaste tiden.
Utan man ska må bra på alla plan.

"Jag gråter osynliga tårar.
Jag låtsas le.
Men i mörkret viskar jag: Jag orkar fan inte mer!


Kommentarer
Postat av: Sippan

Vet alldeles säkert att du orkar! Lycka till och ha det bra nästa helg! Hälsningar

2009-03-05 @ 22:18:20
Postat av: Emma

Sippan: Jag hoppas jag med att jag orkar, men ärlig så just nu vet jag inte om jag kommer göra det. Tack kommer behövas, jo jag lovar att jag ska ha det bra nästa helg..

2009-03-06 @ 10:45:55
URL: http://emmaoskarina.blogg.se/
Postat av: Linda

KOM HIT NU! BE PAPPA BETALA RESAN.

2009-03-06 @ 11:15:01
URL: http://lmongo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback