Vårkänslor...

Japp, nu har jag fått riktiga vårkänslor.
Solen skiner och det är knappt ett moln på himlen.
Helt underbart.
Nu känner man att det är vår i luften, det luktar vår och fåglarna kvittrar.
Man blir glad igen och allt är frid och fröjd.

Satt i telefon nyss med mitt ex, helt okej faktiskt.
Ska träffas och prata lite grann.
Eller det är jag som vill prata vad jag vet, får se vad han vill.
Men han har gått med på att träffas i alla fall.

Blev förvånad över en fråga som han ställde:
"Vad har du gjort utav ringen? Du kan vara ärlig om du nu har slängt den"
Och nej jag har den kvar och kommer spara den, den ligger på ett tryggt ställe.
Finns ingen anledning till att kasta den heller.
Och han hade spart den han med, och det kändes ju ändå ganska skönt att få veta.
För det var ju inte direkt dom billigaste ringarna som vi köpte heller..
Men jag trodde ändå inte att han brydde sig om vad jag hade gjort med min ring, men det gjorde han tydligen.

Sitter här och väntar på att solen ska nå trappen och värma den lite så att jag kan få ut och sätta mig och bara njuta av vädret.
Och så att vovvsegull kan få vara ute och strosa i trädgården som hon vill en stund.
Kanske skulle ta med mig ett kollegieblock ut och skriva lite?!
Kanske inte vore en som himla dum idé.
Ja det ska jag nog göra.


Kommentarer
Postat av: Linda

Svaret fick du i luren, och svaret kommer strax efter halv nio ikväll. HOHOH! Parmiddag snart? ;)

2009-03-19 @ 17:59:38
URL: http://lmongo.blogg.se/
Postat av: Linda

tihi, vi tar de på telefon :)

2009-03-20 @ 11:28:54
URL: http://lmongo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback