Trevlig utekväll med fröken mfl.

Hade till en början en ganska slapp dag..
Åkte lite tidningsbil för att jag inte hade bättre saker för mig att göra!
Ni måste ju tro att jag är sjuk i huvudet som gör det, men vad ska man göra när man bara går hemma då?

Ska prova ta min systers hund på foder, en jätte trevlig sibirian/alaskan husky på 7 månader, en helt underbar tös!
Som funkar jätte bra ihop med den andra hunden som vi har!

Låg i soffan igår eftermiddag och slöglodde på tv och pratade med fröken Linda på msn.
"Ska du med och skaka rumpa ikväll?"

Nja jag va lite sådär i början, men de är för man är van att få så mycket skit om man skulle ut.
Men jag pratade med min älskling som sa " Ja men gå ut och ha askul du, det kan du behöva"
Eller liknande vad han sa.

Så jag fixade skjuts och så och gjorde i ordning mig, sen bar det iväg.
Det blev en helt underbar kväll, lagom av allting känns det som.
Mycket, mycket dansande och på förfesten så var det väldigt trevliga människor som kom dit!
Tack Carro för Passoan också föresten!

Kom hem strax efter 1 inatt i alla fall, och var helt slut, sendrag i båda fötterna och kramp i vaderna!
Kom innan för dörren och fick världens välkomnande av Kira, så himla glad hon blev, går inte att beskriva!
Kom ner i sängen och hon skulle bara ligga på mig, inte brevid nej, nej det gick inte heller.

Nu ska jag pigga på mig och få mig lite i magen så kanske det kommer en uppdatering ikäll när jag har hämtat
Freja!

Kommentarer
Postat av: carro

ingen fara alls. tac sj att du kom å festa med oss

2009-03-09 @ 10:29:11
Postat av: Emma

Carro: Det var jätte trevligt att få komma!

2009-03-09 @ 13:14:40
URL: http://emmaoskarina.blogg.se/
Postat av: carro

du får komma flera gånger kan jag lova dig.. de bara å ta med dig killen eller någn vän på fest hemma hos mig.. ta min msn. blondinen[email protected]

2009-03-09 @ 13:26:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback