Tankar åt en vän...

Jag hoppas att du slutar fundera och att du slutar vara rädd för att känna.
Det är som du säger det är destruktivt, mot dig själv och ingen annan.
Du säger att du skulle vilja göra som mig, och bara följa med och se vad som händer.
Ja men det är inte alltid så lätt det heller.
Jag har inte kunnat slappnat av förrän nu, visst har jag gjort det tidigare, men inte som nu.
Du kommer att kunna ha din egen tid, och kunna vara ensam.
Jag hoppas att du slutar tänka efter förmycket och att du bara går på ren magkänsla, för ibland
så är det de bästa som man kan göra.
Även fast det kan verka svårt, och det är det till en början, men du vet att jag finns här och lyssnar och kan bolla ideér med också. Jag lyssnar, du får spy ut dig hur mycket du vill..

Finns alltid här oavsett vad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback