Sjukis..

Är vad jag håller på att bli, känner mig jätte hängig och täppt i näsan och tjock i halsen.
Det har ju inte jag tid med nu ju, har ju en massa inplanerat. Men som de känns nu får de skjutas på framtiden.
Älsklingen min sa till mig nyss att jag ser blek ut. Ja, det gör jag och fryser så jag tror att jag ska hoppa ur mina kläder.

Funkade inte så bra som vi hade hoppas på med Freja.
Tyvärr, Kira accepterar henne inte riktigt.
Och man måste ju se till så att hon mår bra och låta henne gå i första hand också.
Så jag ska ringa och prata med dom ikväll.
Känns inget roligt, för det är ju en underbar hund, men så är det.

Snö och rusk, nu får det vara bra med det, vill ha vår, fågelkvitter och barmark.
Men som det verkar just nu får vi vänta med det.

Kommentarer
Postat av: Anonym

det tar upp till 14 dagar för en hund att acceptera en annan !

2009-03-10 @ 21:15:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback