Lugn lördagkväll..

Idag har det varit en väldigt lugn dag, började med att stiga upp strax före kl 06.00.
Då satte jag mig i tidningsbilen och åkte med.
Så jag fick dagen att gå, annars hade jag bara strosat runt här hemma och vankat av och an som en anka.

Tjejerna skulle ha kommit i helgen egentligen, men det blev inte så och de det finns en förklaring till det.
Inget som jag har nån större lust att berätta här, dom som ska veta vet om det och så ska det vara med det.
Men jag saknar dom, även fast dom inte är mina egna så älskar jag dom som om dom vore det, tro det eller ej.
Dom är så himla goa!

Får se vad som händer och sker imorgon, har inte riktigt bestämt mig om jag ska följa med eller hur jag ska göra.
Kommer nog vara gristrött imorgon eftersom vi nu ska ställa fram klockan och förlora en timme, men det ska bli skönt med ljusare tider om man säger så.
Men snart vänder det igen, efter midsommar så, då blir det bara mörkare och mörkare igen.
Nej nu ska vi inte låta negativa det är dumt.
Tänk positivt och framåt istället mycket bättre, även fast det är en del motgångar just nu..

Och om ca 1 timme så ska vi släcka här hemma i en timme för "earth hour", men kan ju i alla fall försöka bidra med någonting tycker jag, många bäckar små som man säger.
Men sen kommer det säkert bli överbelastat när alla ska tända igen efter den där timmen men så är det.

Läste en ganska sjuk sak i tidningen idag, hela Sthlm ska släckas ned, men inte stadshuset, nej dom ska inte vara med i detta, för dom tycker inte att det är att bidra med någonting, måste jag säga att det är konstigt.
Så stadshuset i våran huvudstad ska stå som ett lysande utropstecken mitt i staden medans allt annat runt omkring är släckt.

Just nu så rullar det en skiva med en massa bra ballader, bara ryser av alla underbara röster


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback